Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2022 18:51

Η πρώτη επιλογή για Οικογενειακές Μονάδες & Συνεταιριστικές Οργανώσεις Ελαιοτριβείων

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Pegasus Ελαιοτριβείο ERP Start Up Pegasus Ελαιοτριβείο ERP Start Up Pegasus Ελαιοτριβείο ERP Start Up

Σύγχρονη, εύχρηστη & δοκιμασμένη λύση!

Το Pegasus Elaio ERP Start Up απευθύνεται σε κάθε Ελαιοτριβείο/Ελαιουργείο ή Συνεταιρισμό

που αναζητά μία λύση Άρτια & Αξιόπιστη με σωστή υποστήριξη, έγκαιρη ενημέρωση και πραγματικό Value for Money.

Aποτελεί μια ολιστική προσέγγιση αφού εξυπηρετεί κάθε λειτουργία του απαιτητικού αυτού κλάδου, από την αρχή μέχρι το τέλος κάθε διαδικασίας. 

|

Με τις μοναδικές δυνατότητες Τεχνολογίας Pegasus τίποτα πλέον δε φαντάζει αδύνατο:

  • Εύχρηστη οθόνη Reception για όλες τις καθημερινές λειτουργίες
  • Καταχώρηση - Παρακολούθηση των παραλαβών καρπού
  • Παρακολούθηση Αποθηκών/Δεξαμενών ανά Κατηγορία Ελαιολάδου
  • Εύρεση καθεστώτος αγρότη με βάση το ΑΦΜ
  • Παραγωγή & Τυποποίηση Τελικού Προϊόντος
  • Καταστάσεις ΠΟΠ/ΠΓΕ Ελαιολάδου
  • Επικοινωνία με εκτυπωτές, PDA, Barcode Reader, Ζυγιστικά Μηχανήματα
  • Εμπορική Διαχείριση 
  • Έκδοση όλων των Παραστατικών

|

Πιο συγκεκριμένα, κάθε ελαιοτριβείο - τυποποιητήριο μπορεί να ελέγχει διαδικασίες όπως: Σενάρια Ελαιοποίησης, Παράδοση Ελαιολάδου, Φύλαξη Λαδιού, Διαχείριση Δοχείων/ Δεξαμενών, Μαζική έκθλιψη ελαιοκάρπου, Κοινή Άλεση, Πώληση Λαδιού

Η εφαρμογή διαθέτει ένα ολοκληρωμένο εμπορικό κύκλωμα που εξυπηρετεί κάθε ανάγκη για τον κλάδο, προσφέρει όμως τη δυνατότητα επέκτασης των λειτουργιών σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Μπορεί να δεχτεί κάθε διαθέσιμο Module και να υποστηρίζει λειτουργίες που δεν περιλαμβάνονται στη βασική έκδοση.

Ενδεικτικά παραθέτουμε 3 από τα βασικότερα Extra Modules:

Module Συντήρηση Εξοπλισμού: Απευθύνεται στην εσωτερική οργάνωση των συσκευών που ανήκουν σε μία Επιχείρηση (πχ πάγια). Παρακολουθεί τις συσκευές σας, το ιστορικό των service τους καθώς και τα μελλοντικά τους service. Σας βοηθάει να οργανώσετε τη παρακολούθησή τους και να προγραμματίσετε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν στον εξοπλισμό σας. 

Module PDA Client: Διαχείριση των Πακέτων της Αποθήκης από PDA, σε ελάχιστο χρόνο & χωρίς λάθη.

Module P.I.M. (PIM): Φροντίζει για την επικοινωνία της εφαρμογής σας με το site σας και άλλες τοπικές εγκαταστάσεις. (π.χ. υποκαταστήματα τα οποία λειτουργούν ανεξάρτητα και ανταλλάσουν δεδομένα)

Το myDATA μέσα από το Pegasus Ελαιοτριβείο: Η TESAE έχει φροντίσει να ενσωματώσει όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται για τη διαβίβαση των παραστατικών στην ΑΑΔΕ, συμπεριλαμβανομένης και της διαβίβασής τους σε πραγματικό χρόνο αμέσως μετά την έκδοσή τους. Επομένως, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καταχωρήσετε το παραστατικό και η TESAE αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει τα υπόλοιπα, δημιουργώντας και αποστέλλοντας το παραστατικό #myDATA στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ. Φυσικά, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να έχει πρόσβαση στα παραστατικά που έχουν αποσταλεί στο myDATA, να ελέγξει πληροφορίες αναφορικά με την έκδοση του παραστατικού και τα είδη/υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό κ.ο.κ.


Θέλετε τοπικό λογισμικό? - Σας προτείνουμε Pegasus ERP!

Η εφαρμογή Μηχανογράφησης που αναζητάς είναι εδώ! Pegasus μElite: Η Οικονομικότερη Και Αξιόπιστη Λύση Για Το myData Και Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία.

  • Απεριόριστες θέσεις εργασίας.
  • Αυτόματη διασύνδεση με Γ.Γ.Π για αναζήτηση στοιχείων με το Α.Φ.Μ. 
  • Εύκολη δημιουργία και αποστολή παραστατικών στο myData.
  • Εύκολη αναβάθμιση προγράμματος χωρίς επέμβαση τεχνικού.
  • Συνεχής υποστήριξη μέσω συστήματος ticketing στην ΤΕΣΑΕ.
  • Συνεχής υποστήριξη μέσω απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας από InfoGate
  • Μόνο 149€ και με δώρο το πρώτο ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης

Θέλετε διαδικτυακό ERP? - Έχουμε την λύση...Pegasus Web App ERP

Η εφαρμογή Μηχανογράφησης που δουλεύεις από όπου και αν βρίσκεσαι κάθε στιγμή! Pegasus Web App: Η Οικονομικότερη Και Αξιόπιστη Λύση Για Το myData Και Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία.

  • Απεριόριστοι χρήστες και δυνατότητα τιμολόγησης επί αυτοκινήτου
  • Αυτόματη διασύνδεση με Γ.Γ.Π για αναζήτηση στοιχείων με το Α.Φ.Μ. 
  • Εύκολη δημιουργία και αποστολή παραστατικών στο myData.
  • Αυτόματη αναβάθμιση προγράμματος χωρίς επέμβαση τεχνικού.
  • Συνεχής υποστήριξη μέσω συστήματος ticketing στην ΤΕΣΑΕ.
  • Συνεχής υποστήριξη μέσω απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας από InfoGate
  • Μόνο 149€ και με δώρο το πρώτο ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης

Διαβάστηκε 111 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2022 19:27
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια