Οι νομοθετικές αλλαγές συνεχίζονται και η προθεσμία για την έναρξη του Ψηφιακού Πελατολογίου πλησιάζει! Η υποχρεωτικότητα του μέτρου θα τεθεί σε εφαρμογή από 01/07/2025, επιβάλλοντας την τήρησή του από τις επιχειρήσεις, με απευθείας διασύνδεση με την ΑΑΔΕ. Προλάβετε, για λίγο ακόμα την ασυναγώνιστη προσφορά μας για το Ψηφιακό Πελατολόγιο και εναρμονιστείτε με την νομοθεσία! Μπορείτε να προμηθευτείτε τη Διαδικτυακή Εφαρμογή Pegasus Web App Retail, η οποία ξεκινά από 149,00€ ΛΤ + ΦΠΑ και να προσθέσετε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το Module “Ψηφιακό Πελατολόγιο” (Αξίας 150,00€) για πλήρη συμμόρφωση με τις νέες απαιτήσεις! Εκμεταλλευτείτε την ειδική προσφορά έως και τις 31/05/2025. Το Ψηφιακό Πελατολόγιο αποτελεί την εφαρμογή εγγραφής και απεικόνισης συναλλαγών των υπόχρεων οντοτήτων για συναλλαγές τόσο χονδρικής όσο και λιανικής σε πραγματικό χρόνο και σε κάθε περίπτωση πριν την έναρξη παροχής των σχετικών υπηρεσιών. Στην ΤΕΣΑΕ έχουμε ήδη προχωρήσει στις σχετικές υλοποιήσεις για να καλύψουμε άμεσα την αλλαγή αυτή στους ακόλουθους κλάδους επιχειρήσεων:
√ Συνεργεία επισκευής & συντήρησης
√ Φανοποιεία
√ Πλυντήρια & χώροι στάθμευσης
√ Επιχειρήσεις τοποθέτησης συστημάτων σε οχήματα
√ Εταιρείες ενοικίασης οχημάτων (Σύντομα διαθέσιμο)
–
Μη χάσετε την ευκαιρία!
Η ΤΕΣΑΕ, απόλυτα προετοιμασμένη για τις νομοθετικές αλλαγές, δίνει τη δυνατότητα στους μεταπωλητές της να προσαρμοστούν άμεσα και να εξασφαλίσουν έγκαιρα την ετοιμότητα του πελατολογίου τους, μέσω της δωρεάν προσθήκης του Web App Module Ψηφιακό Πελατολόγιο (PE.00.177). Με τις Cloud λύσεις της, επιτρέπει την εύκολη μετάβαση των δεδομένων από παλιές εφαρμογές, πλήρη συμβατότητα με Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και δυνατότητα Β2G τιμολόγησης προς το Δημόσιο, καθώς και διασύνδεση με POS χωρίς επιπλέον κόστος. Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να προσεγγίσετε νέους πελάτες, αξιοποιώντας τις προνομιακές τιμές και τη δυναμική της αγοράς που διαμορφώνεται, ώστε να προσφέρετε τις πιο αξιόπιστες λύσεις που συμμορφώνονται με τις αλλαγές και να εξασφαλίσετε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
–
Πώς θα γίνεται η διαδικασία;
Πριν την παροχή υπηρεσίας, καταχωρούνται βασικά στοιχεία στο Ψηφιακό Πελατολόγιο, όπως αριθμός κυκλοφορίας, ώρα εισόδου και τύπος υπηρεσίας. Το σύστημα αποδίδει αυτόματα έναν μοναδικό αριθμό εγγραφής, επιτρέποντας την έναρξη της εργασίας. Με την ολοκλήρωση, εκδίδεται το παραστατικό το οποίο συνδέεται με τον μοναδικό κωδικό εγγραφής του Ψηφιακού Πελατολογίου και τα στοιχεία του διαβιβάζονται στο myDATA μέσω της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ. Τέλος, όπως σημειώνεται δεν μπορεί να ξεκινήσει καμία εργασία χωρίς να έχει προηγηθεί η καταγραφή στο Ψηφιακό Πελατολόγιο! Ολόκληρη η διαδικασία, γίνεται εύκολα, γρήγορα και απλά μέσα από τις εφαρμογές τεχνολογίας Pegasus, που ήδη καλύπτουν συνεργεία, πλυντήρια αυτοκινήτων και parking. Το αμέσως επόμενο διάστημα η ΤΕΣΑΕ θα καλύψει πλήρως και τις επιχειρήσεις ενοικιάσεων οχημάτων.
–
Εκκρεμότητες & ειδικές περιπτώσεις
Σας ενημερώνουμε πως υπάρχουν ορισμένες ειδικές περιπτώσεις και υπό συζήτηση εξαιρέσεις. Για παράδειγμα, σε περίπτωση ακύρωσης, δημιουργείται νέα εγγραφή με διαφορετικό μοναδικό αριθμό και σχετική συσχέτιση. Για κάθε παραστατικό απαιτείται αντίστοιχη εγγραφή, ενώ σε μεταφορά οχήματος σε άλλη εγκατάσταση, η αρχική εγγραφή κλείνει και δημιουργείται νέα. Τέλος, δεν απαιτείται νέα εγγραφή σε προσωρινή αποχώρηση του οχήματος με άμεση επιστροφή.
Επιπλέον, σύμφωνα με την τελευταία επιστολή του ΣΕΠΕ, υπάρχουν ορισμένες εκκρεμότητες αναφορικά με το Ψηφιακό Πελατολόγιο οι οποίες είναι υπό εξέταση και απομένει να οριστικοποιηθούν.
Για όλους τους παραπάνω λόγους χαρακτηρίζονται κομβικής σημασίας οι επιλογές, τόσο της Εφαρμογής Μηχανογράφησης όσο και της μεθόδου σήμανσης των παραστατικών για τις επιχειρήσεις.