Πόντου 37, Νέα Μεσημβρία Τ.Κ. 57011, Θεσσαλονίκη

Pegasus Web App και Ψηφιακό Πελατολόγιο // Συνεργεία

Σκοπός:

Στη μελέτη αυτή περιγράφεται η ενσωμάτωση του Ψηφιακού Πελατολογίου της ΑΑΔΕ για συνεργεία αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν το Pegasus Web App.

Λειτουργία:

Το Ψηφιακό Πελατολόγιο είναι online εφαρμογή της ΑΑΔΕ. Εξυπηρετεί στην καταχώρηση συναλλαγών χονδρικής ή λιανικής των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο, πριν την έναρξη παροχής των υπηρεσιών αυτών. Αφορά συγκεκριμένες επιχειρήσεις όπως parking, συνεργεία, ενοικιάσεις οχημάτων.

Περισσότερα, στην διάταξη Α. 1057 /10-04-2025.

Στο Pegasus Web App μπορείτε να διαχειρίζεστε τα ψηφιακά πελατολόγιά σας ώστε να ενημερώνετε την ΑΑΔΕ.

Προϋποθέσεις:

  • Web App Module Ψηφιακό Πελατολόγιο // Συνεργεία
  • Retail Module

Σενάρια Χρήσης:

1. Έστω ότι ένας πελάτης φέρνει το αυτοκινητό του στο συνεργείο. Κατά την είσοδο του οχήματος στις εγκαταστάσεις κάνετε κλικ στο button [Νέα Εγγραφή Πελατολογίου] και επιλέγετε:

  • Τύπο πελατολογίου->Συνεργεία
  • Πελάτη
  • Όχημα (Επιλέγετε από τα καταχωρημένα οχήματα πελάτη)

2. Εφόσον ο χρήστης καταλήξει στην κατηγορία παρεχόμενων υπηρεσιών και το κόστος για τη συγκεκριμένη είσοδο, κάνετε κλικ στο button [Μη ολοκληρωμένα πελατολόγια]. Εντοπίζετε το επιθυμητό και κάνετε κλικ στο button [Ενημέρωση]. Ορίζετε:

  • Κατηγορία Παρεχόμενων Υπηρεσιών
  • Συμφωνηθέν ποσό
  • Είδος Παραστατικού

Ολοκληρώνετε πατώντας [Καταχώρηση και Αποστολή στο myDATA].

3. Πριν τιμολογήσετε τον πελάτη, στο tab [Ψηφιακό Πελατολόγιο] αναζητάτε τη σχετική εγγραφή που δημιουργήσατε στα προηγούμενα βήματα. Εκδίδετε το παραστατικό και στη συνέχεια, εμφανίζεται και ερώτηση για ολοκλήρωση του Ψηφιακού Πελατολογίου που συνδέσατε. Εφόσον το δέσιμο του παραστατικού γίνει σωστά, εμφανίζεται σχετικό μήνυμα κάτω δεξιά.

Ρυθμίσεις:

  • Είναι απαραίτητο να έχει γίνει στήσιμο myDATA για την ενημέρωση του Ψηφιακού Πελατολογίου
  • Προαιρετικά, ορίζετε τα οχήματα των πελατών σας στην καρτέλα τους και στην επιλογή [Ενέργειες->Οχήματα Πελάτη]. Είναι χρήσιμο, καθώς μπορείτε να παρακολουθείτε το ιστορικό του οχήματος για το Ψηφιακό Πελατολόγιο μέσα από την καρτέλα του

Παρατηρήσεις:

Γενικά

  • Για ακύρωση Ψηφιακού Πελατολογίου που δεν έχει ολοκληρωθεί, από το button [Μη ολοκληρωμένα πελατολόγια], μπορείτε να επιλέξετε κάποια εγγραφή και να πατήσετε [Ακύρωση]
  • Κατά τη δημιουργία ενός Ψηφιακού Πελατολογίου, μπορείτε αυτόματα να το ολοκληρώσετε κατά την καταχώρησή του τσεκάροντας την επιλογή [Ολοκληρωση Εγγραφής Ψηφιακού Πελατολογίου]
  • Κατά την ενημέρωση ενός Ψηφιακού Πελατολογίου και εφόσον δεν απαιτείται έκδοση παραστατικού, τσεκάρετε την επιλογή [Μη έκδοση Παραστατικού] και επιλέγετε την αιτιολογία από το πεδίο [Αιτιολογία μη Έκδοσης Παραστατικού]
  • Μπορείτε να ολοκληρώσετε ένα ανοιχτό Ψηφιακό Πελατολόγιο και να το συνδέσετε εκ των υστέρων με παραστατικό, αρκεί να το αναζητήσετε από την οθόνη Retail και από το tab [Ψηφιακό Πελατολόγιο]
  • Κατά την τιμολόγηση ενός παραστατικού, μπορείτε να επιλέξετε και παραπάνω από ένα Ψηφιακά Πελατολόγια (για παράδειγμα, σε περίπτωση ενοικίασης πολλών αυτοκινήτων και τιμολόγηση σε έναν πελάτη)

Απώλεια διασύνδεσης

  • Αν για κάποιο λόγο δεν υπάρχει επικοινωνία με την ΑΑΔΕ (π.χ. προσωρινό πρόβλημα από πλευράς ΑΑΔΕ), η εργασία συνεχίζεται απρόσκοπτα. Στο αρχικό dashboard του Pegasus Web App και στο στοιχείο [myDATA & Ηλεκτρονική Τιμολόγηση], στην υποενότητα [Pegasus myDATA] δείτε τα [Εκκρεμή Πελατολόγια] για πληροφορίες εκκρεμοτήτων. Πατώντας [Σύνολο], ανοίγει η οθόνη [Αποστολή Εκκρεμοτήτων] ώστε να τις ελέγξετε και να τις αποστείλετε μαζικά.
  • Αν για κάποιο λόγο δεν έχετε πρόσβαση στο Pegasus Web App (π.χ. τεχνικό πρόβλημα με το διαδίκτυο), θα πρέπει αμέσως μετά την αποκατάσταση του προβλήματος να κάνετε καταχώριση των εγγραφών.

    Προσοχή: Στη “Νέα Εγγραφή Πελατολογίου” πρέπει να επιλέξετε “Απώλεια Διασύνδεσης” και να δηλώσετε Ημερομηνία/Ώρα δημιουργίας.

Χρήση Ψηφιακού Πελατολογίου εκτός οθόνης Retail

  • Για νέο Ψηφιακό Πελατολόγιο, δείτε το μενού [Λογιστήριο->Πελατολόγιο Dashboard] και κάντε κλικ στο button [Νέα εγγραφή – Αποστολή σε myDATA]. Ακολουθείτε τα ίδια βήματα όπως στο Retail
  • Αντίστοιχα, για ενημέρωση Ψηφιακού Πελατολογίου κάντε κλικ στο button [Ενημέρωση εγγραφής πελατολογίου – Αποστολή σε myDATA]. Από εδώ, τσεκάρετε το [Ολοκλήρωση εγγραφής Ψηφιακού Πελατολογίου] ώστε να ολοκληρωθεί με την καταχώρηση
  • Για να συνδέσετε Ψηφιακό Πελατολόγιο με παραστατικό από την κλασική οθόνη καταχώρησης, το επιλέγετε από το tab [Ψηφιακό Πελατολόγιο] και κατά την καταχώρηση, εμφανίζεται σχετικό μήνυμα.
Picture of Αλμπανίδης Δημ. Κωνσταντίνος

Αλμπανίδης Δημ. Κωνσταντίνος

Η εμπειρία μου στη μηχανογράφηση επιχειρήσεων είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και πλούσια. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδρομής, είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με διάφορες επιχειρήσεις και να παρέχω την απαραίτητη υποστήριξη στον τομέα της μηχανογράφησης. Προτείνω και εφαρμόζω συστήματα μηχανογράφησης τα οποία έχουν δοκιμαστεί, δίνουν μακροχρόνια λύση, είναι σύγχρονα και σύνομα με την τρέχουσα νομοθεσία. Επιπλέον δίνω μεγάλη βαρύτητα στην σχέση μεταξύ της αξίας ή ωφέλειας που προσφέρει ένα πρόγραμμα και του κόστους που πρέπει να πληρώσει κανείς γι'αυτό. Ακολουθήστε με ώστε να διαπιστώσετε και εσείς ή να συγκρίνετε, την καλύτερη λύση για την επιχείρηση σας μέσα απο την επίδειξη και καθημερινή χρήση των προγραμμάτων αυτών.

Εγγραφείτε δωρεάν στις ενημερώσεις

Subscription Form

*Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή και σε κάθε περίπτωση μπορείτε να διαγραφείτε απο την λίστα μας.