Υποχρεωτική διαβίβαση παραστατικών μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
Το 2025 ξεκινάει με μια σημαντική εξέλιξη – ανακοίνωση! Από την 1η Ιουλίου 2025, με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα ξεκινήσει η πλήρης μετάβαση στην υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση για τα παραστατικά χονδρικής και διακίνησης. Η εφαρμογή αυτής της διαδικασίας θα γίνει σε δύο στάδια, αρχικά για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις και στη συνέχεια θα επεκταθεί σταδιακά και στις μικρότερες.
Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις θα απαιτήσει αρκετό χρόνο. Γι’ αυτό, σας προτρέπουμε να ξεκινήσετε άμεσα τη σχετική προετοιμασία, ώστε να αποφύγετε την πίεση της προθεσμίας. Επιπλέον είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως πολλοί που χρησιμοποιούν εφαρμογές ανταγωνισμού που δεν έχουν διασυνδεθεί με Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, καλό θα ήταν να επικοινωνήσουν μαζί μας.
Γιατί να επιλέξετε Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από την ΤΕΣΑΕ; Η υπηρεσία e-invoicing εγγυάται την ομαλή διασύνδεση των Εφαρμογών Pegasus με την ΑΑΔΕ, αποστέλλοντας και δίνοντας σήμανση σε όλα τα ηλεκτρονικά παραστατικά σε πραγματικό χρόνο. Επιλέγοντας την ΤΕΣΑΕ, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τις νομοθετικές αλλαγές, καθώς προσφέρουμε μια ευέλικτη και σύγχρονη λύση που προσαρμόζεται γρήγορα και απλά σε όλα τα νέα δεδομένα.
Γνωρίστε τα πακέτα παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης!
H ΤΕΣΑΕ, παραμένοντας συνεπής γύρω από τις συνεχείς εξελίξεις και αλλαγές της αγοράς (Αντικατάσταση Ταμειακών Μηχανών/ΦΗΜ & διασύνδεση με POS, υποχρεωτικότητα Παρόχου), διατηρεί χαμηλά τις τιμές στα πακέτα του Παρόχου Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
Σημείωση: Σύμφωνα με τις τελευταίες αλλαγές της νομοθεσίας, καθίσταται υποχρεωτική η διασύνδεση τερματικών POS & ERP. Μέσω των Εφαρμογών της Τεχνολόγιας Pegasus εξασφαλίζετε δωρεάν τα module για τη διασύνδεση αυτή.
Πλεονεκτήματα χρήσης Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης:
- Απαλλάσσει από την ανάγκη αναβάθμισης του Hardware.
- Εξασφαλίζει τη διασύνδεση της Εφαρμογής σας με τα τερματικά POS.
- Μειώνει το κόστος για την εκτύπωση, αποθήκευση και ανάκτηση παραστατικών
- Προσφέρει τη δυνατότητα έκδοσης νόμιμων αποδείξεων και τιμολογίων χωρίς ειδικό εξοπλισμό και χωρίς ημερήσια Ζήτα.
- Επιτρέπει τις συναλλαγές με το δημόσιο μέσω παρόχου B2G.
- Παρέχει τη δυνατότητας είσπραξης μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας των Τιμολογίων Χονδρικής.
- Προσφέρει τη δυνατότητα έκδοσης παραστατικών από οποιοδήποτε μέρος για την επιχείρησή σας.
Κίνητρα για την άμεση αναβάθμηση σε Ηλεκτρονικό Πάροχο:
1. Προσφέρει μια ολοκληρωμένη & σταθερή λύση ικανή να “αντέξει” στο χρόνο σε αντίθεση με μία λύση Hardware που πιθανόν να απαιτεί συνεχείς αναβαθμίσεις firmware, συντήρηση κ.α.
2. Εξοικονομεί χρόνο μέσα από τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες που η ΤΕΣΑΕ έχει προβλέψει για αυτόν. Μειώνουμε τον χρόνο ορθής έναρξης – λειτουργίας της εγκατάστασης μέσα από τις σχετικές Τεχνικές Μελέτες με άμεσες – αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
3. Οι επιχειρήσεις, που επιλέγουν να χρησιμοποιούν αποκλειστικά υπηρεσίες παρόχων ψηφιακής έκδοσης στοιχείων για την έκδοση παραστατικών εσόδων, μπορούν να λαμβάνουν και τα φορολογικά κίνητρα, που προβλέπονται από το νόμο.
- Μείωση του χρόνου παραγραφής φορολογικών υποθέσεων από πέντε (5) σε τρία (3) έτη, δηλαδή ο χρόνος παραγραφής για τον εκδότη του τιμολογίου περιορίζεται σε (3) έτη.
- Προσαύξηση κατά 100% των αρχικών δαπανών αγοράς εξοπλισμού και λογισμικού σχετικά με τον Πάροχο, δηλαδή η δαπάνη για τον εξοπλισμό και το λογισμικό αποσβένεται για το έτος που χρησιμοποιείται η συγκεκριμένη υπηρεσία.
- Προσαύξηση κατά 100% της δαπάνης για την αμοιβή του Παρόχου κατά το πρώτο φορολογικό έτος στα ακαθάριστα έσοδα με την αποκλειστική χρήση Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
- Μείωση του χρόνου επιστροφής φόρου από ενενήντα (90) σε σαράντα πέντε (45) ημέρες, δηλαδή η φορολογική διοίκηση εξετάζει τα αιτήματα επιστροφής φόρου τα οποία αφορούν το φορολογικό έτος.