Το Pegasus Estiasi ERP Start Up αποτελεί την 1η ενιαία λύση που καλύπτει όλες τις δραστηριότητες της σύγχρονης Επιχείρησης Εστίασης. Ασύρματη Παραγγελιοληψία, Delivery, Take Away & Εμπορική Διαχείριση μέσα από μια εφ αρμογή χωρίς πρόσθετα modules ή λοιπές χρεώσεις. Η άκρως πετυχημένη πορεία του στην αγορά για πάνω από 15 χρόνια και οι εκατοντάδες πετυχημένες ενεργές εγκαταστάσεις αποτελούν εγγύηση για την αξιοπιστία της εφαρμογής και τη συνεχή ανάπτυξή της έτσι ώστε να καλύπτει νέες ανάγκες που προκύπτουν.
–
Δυνατότητες – Πλεονεκτήματα
- Multi-user Άδεια Χρήσης – Κανένας περιορισμός σε Χρήστες
- Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο H/W – Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Θερμικούς Εκτυπωτές
- Συνεχής προσαρμογή στα νέα δεδομένα της νομοθεσίας: Προσθήκη Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης – Απαλλαγή από τη χρήση Ταμειακής Μηχανής – Φορολογικού Μηχανισμού Εστιατορίου.
- Ασύρματη Παραγγελιοληψία στο λεπτό – Αξιοποιήστε κάθε συσκευή PDA – Mobile Phone/Tablet (Android) – Εντελώς ΔΩΡΕΑΝ 3 χρήστες PDA (Σερβιτόροι)
- Δυνατότητα Offline Λειτουργίας
- Σύγχρονη λειτουργία Delivery με Βarcode Scanner για παρακολούθηση των Διανομέων και των πακέτων που αυτοί μεταφέρουν
- #myDATA_ready, εναρμονισμένο με την οδηγία της ΑΑΔΕ για On-line αποστολή των παραστατικών σε πραγματικό χρόνο
- Διασύνδεση Υποκαταστημάτων – Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
- Διασύνδεση με Extra Modules (Hotel για τα Ξενοδοχεία, Retail για πολυχώρους Εμπορικής Δραστηριότητας)
–
Νέα Νομοθεσία – Νέες Αλλαγές!
Οι επιχειρήσεις εστίασης καλούνται, προκειμένου να εναρμονιστούν με τις νέες νομοθεσίες (διασύνδεση με POS, σήμανση δελτίων παραγγελίας κ.α.), να αποφασίσουν μεταξύ συγκεκριμένων επιλογών:
α) Να αντικαταστήσουν τις ταμειακές μηχανές τους με Ταμειακή Μηχανές Εστιατορίου
β) Να αντικαταστήσουν τους Φολογικούς Μηχανισμούς με νέους ΦΗΜΑΣ Εστιατορίου
γ) Να επιλέξουν Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από την ΤΕΣΑΕ!
Μέσω της ευελιξίας των λύσεων της ΤΕΣΑΕ, εξασφαλίζεται η άμεση προσαρμογή σε όλες τις επερχόμενες, σημαντικές αλλαγές της νομοθεσίας.
–
Οι εφαρμογές Pegasus για ακόμη μία φορά εναρμονίζονται με τις νομοθετικές αλλαγές και απαιτήσεις!
Απόσυρση ΕΑΦΔΣΣ
Σύμφωνα με τις τελευταίες διατάξεις οι οντότητες που εκδίδουν τα λογιστικά τους στοιχεία με τη χρήση ΕΑΦΔΣΣ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία ΠΟΛ.1220/2012 (Β’ 3517) απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών ή είναι κάτοχοι αυτών, παύουν τη χρήση αυτών έως και την 30.04.2024 και έχουν υποχρέωση υποβολής δήλωσης οριστικής παύσης τους. Οι ως άνω οντότητες από την 01.05.2024 και εφεξής έχουν την υποχρέωση χρήσης λοιπών τύπων ΦΗΜ ή υπηρεσιών Παρόχου ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων λιανικής πώλησης.
Δείτε τις αποφάσεις για όλους τους κλάδους ΕΔΩ.
–
Γιατί να επιλέξετε τον Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της ΤΕΣΑΕ;
Eπιλέξτε την εναλλακτική λύση της ΤΕΣΑΕ έναντι αναβάθμισης της Ταμειακής Μηχανής ή αντικατάστασης ΕΑΦΔΣΣ/ΦΗΜ! Απαλλαχθείτε από την υποχρέωση διασύνδεσης της Ταμειακής Μηχανής σας με το POS καθώς και την αντικατάσταση των παλιών μοντέλων ΦΗΜ σε νέα μοντέλα ΦΗΜΑΣ. Έτσι, αποφεύγετε υψηλά κόστη, χρονοβόρες διαδικασίες και πιθανά τεχνικά κολλήματα. Εκμεταλλευθείτε των παρακάτω πλεονεκτημάτων:
- Απαλλάσσεστε από την ανάγκη αναβάθμισης της Ταμειακής Μηχανής και αντικατάστασης των ΦΗΜ με νέους ΦΗΜΑΣ.
- Εξασφαλίζετε τη διασύνδεση των Εφαρμογών Pegasus με τα POS.
- Προετοιμάζεστε για το 2ο εξάμηνο του έτους.
- Κάνετε την καλύτερη επιλογή! Εκμεταλλευθείτε τη νέα ΠΡΟΣΦΟΡΑ από την ΤΕΣΑΕ και εκτοξεύστε τα περιθώρια κέρδους για εσάς!