Οι συνεχείς νομοθετικές αλλαγές (Α.1155-56-57-58/23) στο χώρο των Ταμειακών Μηχανών – ΦΗΜ & η διασύνδεση με τα POS έχουν προκαλέσει σύγχυση στους ιδιοκτήτες & υπευθύνους επιχειρήσεων σε ολόκληρη την Ελληνική αγορά. Μείνετε ξέγνοιαστοι γύρω από τις επικείμενες εξελίξεις χρησιμοποιώντας τη νέα πιστοποιημένη υπηρεσία Παρόχου της ΤΕΣΑΕ!
Εκδώστε νόμιμες αποδείξεις και τιμολόγια χωρίς ειδικό εξοπλισμό και χωρίς ημερήσια Ζήτα.
Eπιλέξτε την εναλλακτική λύση έναντι αναβάθμισης της Ταμειακής Μηχανής ή αλλαγής ΕΑΦΔΣΣ/ΦΗΜ.
Επωφεληθείτε από την Επιδότηση του Προγράμματος ΙΙΙ “Ψηφιακές Συναλλαγές” στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό.
(Voucher – 300,00€ // Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης)
Η πιστοποιημένη υπηρεσία einvoicing από την ΤΕΣΑΕ εγγυάται την ομαλή & σε πραγματικό χρόνο διασύνδεση των λογισμικών Τεχνολογίας Pegasus με την ΑΑΔΕ αποστέλλοντας και δίνοντας σήμανση στα ηλεκτρονικά παραστατικά της επιχείρησης σας. Η υπηρεσία einvoicing θα είναι συμβατή με όλα τα EFTPOS/SoftPOS της αγοράς. O πελάτης ΔΕΝ έχει πλέον να ανησυχεί για τη διαβίβαση των παραστατικών στο Esend/myDATA.
–
Πληροφορίες για τον Πάροχο
Η διαβίβαση των παραστατικών ψηφιακής τιμολόγησης γίνεται με ευθύνη του Παρόχου, σε πραγματικό χρόνο, και αυτόματα, με την έκδοση των παραστατικών. Τα προς έκδοση ψηφιακά τιμολόγια υποβάλλονται σε βασικούς ελέγχους από την πλατφόρμα myDATA και σημαίνονται με τον «Μοναδικό Αριθμό Καταχώρισης» (ΜΑΡΚ), ο οποίος συνοδεύει υποχρεωτικά κάθε τιμολόγιο, που εκδίδεται από αδειοδοτημένο λογισμικό. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω παρόχου βελτιώνει την αξιοπιστία των συναλλαγών, καθώς οποιοσδήποτε μπορεί να ελέγξει σε ιστοσελίδα του παρόχου την αυθεντικότητα ενός τιμολογίου, με χρήση του QR code, που φέρουν υποχρεωτικά τα ψηφιακά τιμολόγια. Επιπλέον, η υπηρεσία αυτή δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να καταργήσουν τη χρήση της Ταμειακή Μηχανής/ΦΗΜ εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο έξοδα αγοράς και συντήρησης.
Κίνητρα & Οφέλη
Οι επιχειρήσεις, που επιλέγουν να χρησιμοποιούν αποκλειστικά υπηρεσίες παρόχων ψηφιακής έκδοσης στοιχείων για την έκδοση παραστατικών εσόδων, μπορούν να λαμβάνουν και τα φορολογικά κίνητρα, που προβλέπονται από το νόμο.
1. Μείωση του χρόνου παραγραφής από πέντε (5) σε τρία (3) έτη
2. Προσαύξηση κατά 100% των αρχικών δαπανών αγοράς εξοπλισμού και λογισμικού σχετικά με τον Πάροχο
3. Προσαύξηση κατά 100% της δαπάνης για την αμοιβή του Παρόχου κατά το πρώτο φορολογικό έτος επιλογής της ηλεκτρονικής τιμολόγησης
4. Μείωση του χρόνου επιστροφής φόρου από ενενήντα (90) σε σαράντα πέντε (45) ημέρες
Επιπλέον Οφέλη για τον Πελάτη:
1. Μείωση του σχετικού κόστους για την εκτύπωση, αποθήκευση και ανάκτηση των παραστατικών
2. Βελτίωση της ταχύτητας των συναλλαγών που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ουράς του ταμείου
3. Μηδενική Αρχική Επένδυση χωρίς να απαιτείται κανένα επιπλέον κόστος ή ειδικός εξοπλισμός
4. Τα παραστατικά παραμένουν αποθηκευμένα σε Servers της ΤΕΣΑΕ για τα επόμενα 5 χρόνια
5. Έκδοση παραστατικών από παντού (π.χ. Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου)
6. Απεριόριστα σημεία έκδοσης αποδείξεων λιανικής εντός επιχείρησης
Έχετε απορίες;
Επικοινωνήστε μαζί μας